You are my sun!

Tjena, jag har inte skrivit idag. Jag har inte haft tid.
Men imorse väckte mamma mig halv tolv, åh jag älskar att sova! Fast det kanske är lite trist att sova bort fina dagar, men vafan.. Jag har ju sommarlov! Då måste man passa på att sova länge, hihi.
Sen har jag träffat en person idag, som jag inte nämner namn på. Men han är iallafall sötast i hela världen.
Han är min babe, han lyser upp mina dagar. Han är som min sol, åh jag älskar honom. ♥

Denise kom hem till mig idag, vi fixade oss skit länge men vi blev snygga! Mahaha.
Vi har fotat idag, jag vet inte hur bilderna blev än. Håller just nu på att föra över bilderna till datorn från kameran.
Jag slänger upp några bilder i nästa inlägg! Nu ska jag och Denise fortsätta fläska chips! Fasiken va gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0