Våga bjuda på sig själv är modigt!

Tjenare, alla som läser?
Jag mår väl sådär och just nu sitter jag här och degar. Gör inte så mycket. Ska stänga av datorn snart och lägga mig i sängen och när jag ligger i sängen kommer jag smsa, så då kan ni väl underhålla mig med sms?  
Fast innan jag stänger av datorn ska jag lägga in lite ny musik i mobilen, så jag kan lyssna på musik med mitt headset innan jag ska sova. Det är mysigt de, haha.

Men men, jag ska komma till det som jag skulle när jag började inlägget.
Jag har börjat blogga igen, jag blev så sugen när jag läser alla andras bloggar.
I don't care om ni inte läser, men jag skriver för att jag vill.
Design och header kommer, jag ska bara ha tid och fixa det.


Att bjuda på sig själv är modigt.
Så jag förstår inte varför folk inte gör det oftare? Det är roligt.
Jag vågar iallafall göra det.
Haha det ser ni nog på bilden till höger, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0